IT is niet meer weg te denken uit ons leven. Zowel zakelijk als privé willen we er blind op kunnen vertrouwen. Verkopen die via e-mails binnenkomen, inkopen in de dealingroom en bellen vanuit het buitenland via het zakelijke ‘vaste’ nummer. Allemaal technische hoogstandjes die tegenwoordig heel normaal zijn. Tot het op een dag even niet werkt. Pas dan merken we hoe afhankelijk we van IT en onze bedrijfsautomatisering zijn en hoeveel stress het oplevert als de bedrijfsvoering tijdelijk stil komt te liggen.
Gelukkig biedt Auton al 30 jaar de oplossing voor goed werkende bedrijfsautomatisering. Op kantoor, maar met name op de bloemenveiling. Daar waar Auton jaren geleden haar eerste klanten verwierf. 90% van het huidige klantenbestand bestaat nog steeds uit bedrijven in de bloemenbranche. Auton begrijpt wat de klant nodig heeft en biedt niet alleen hardware en losse producten als printers en computers, maar legt in veel gevallen de hele IT-infrastructuur bij de klant aan. Uiteraard zorgt Auton er ook voor dat de server en het netwerk goed beheerd worden, plegen zij onderhoud en zijn de medewerkers altijd (ook ’s nachts) beschikbaar om een storing te verhelpen.